torsdag 12 februari 2009

I am back!




Efter lång frånvaro från bloggskrivandet är jag åter framför datorn. Januarikylan med förkyldning och magsjuka har gjort att upplevelserna har varit ganska torftiga fram till dags datum. Man blir inte så motiverad att skriva om något när man inte gjort något speciellt. De små stunder som lyst upp i vintermörkret har varit en middag med några vänner då vi åt och drack hos oss http://sybariterna.blogspot.com/2009/02/gnocci.html och det blev en kul och lyckad kväll. Missade även en stor middag hos en vän med sjurätters avsmakningsmeny då jag låg i magsjuka och tvingade i mig aprikoskräm. Just nu ser jag fram mot att våren skall komma i antågande och att jag vara med i en Whiskybok med kombinationen choklad med Whisky. Återkommer när jag har mer att skriva om. Håll till godo med några bilder jag tagit under vintern...

Inga kommentarer: